EetLijn methode | Marianne De EetLijn Coach


De EetLijn methode

Wat houdt de EetLijn methode in en is het geschikt voor jou?

Een ketogene leefstijl zonder jojo effect.

De EetLijn methode is geen dieet maar een ketogene leefstijl. Het heeft de voordelen van een ketogeen dieet maar niet de nadelen. 
Je gaat je bloedsuikerspiegel stabiliseren met uitgebalanceerde voeding.
Er wordt gebruik gemaakt van alle voedingsgroepen: koolhydraten, eiwitten en vetten. Op deze manier kun je zonder jojo effect een gezond gewicht bereiken en behouden.
 

Wil je weten of het bij jou past? Lees hieronder verder.

Odoo • Tekst en afbeelding

Wat is de EetLijn methode?



Het is geen dieet maar 
een verandering van je leefstijl.


Meer info               

Voor wie is de EetLijn geschikt?




Geschikt voor iedereen die zijn of haar gezondheid wil verbeteren.

Wat levert de EetLijn jou op?



Een nieuwe gezonde leefstijl die
blijvend is.

Meer info 

Herken je van één van deze kwalen?

Dan kan de EetLijn iets voor jou betekenen.

Overgewicht, schommelende bloedsuikerspiegel,
darmklachten, diabetes type 2 of PDS?

 Verhoogde bloeddruk, migraine, verhoogd cholesterol, gewrichtsklachten of hart- en vaatziekten?

 

Overgangsklachten, wisselende stemmingen, hoofdpijn, huidproblemen of vermoeidheid?

Wil jij meer energie en in balans zijn?

Op deze manier lukt het jou.

Een nieuwe leefstijl met een gezond eetpatroon. Geen jojo-effect. Stabiliseren van de bloedsuikerspiegel

Reiniging op celniveau zodat het zelfhelend vermogen van je lichaam wordt geactiveerd.

Meer balans in je voeding. Investeer in jezelf voor meer energie en om te genieten van het leven.

 

De EetLijn methode bestaat uit 2 fases. Hoe dit werkt, leg ik hieronder kort uit.

Odoo - Voorbeeld 1 voor drie kolommen

Fase 1

De eerste fase duurt minimaal 6 weken.
Met een nieuw eetpatroon verander je van een suikerverbrander in een vetverbrander. 
Door vetverbranding komen afvalstoffen vrij. Hierdoor krijg jij weer schoon lichaam dat helpt om het zelfhelend vermogen te herstellen.
Essentiële voedingsstoffen, in de vorm van orthomolucelaire supplementen voor de eerste 3 maanden, maken deel uit van het programma.  Deze kunnen onder andere zorgen voor een betere nachtrust, meer energie en minder spierverlies.  Ze helpen de huid meekrimpen zodat huidoverschot kan worden voorkomen.
Doordat je geen voedingsstoffen tekort komt, voorkom je snaaigedrag.

Odoo - Voorbeeld 1 voor drie kolommen

Fase 2

In deze fase ga je stabiliseren.  Je wilt na het halen van je doelen niet terugvallen in je oude gewoontes.  Stapsgewijs ga je voeding toevoegen die niet in Fase 1 paste.  Op deze manier leer je hoe jij je nieuwe leefstijl makkelijk kunt volhouden en wat je beter wel of niet kunt eten.  En welke voedingsstoffen je zelfs beter blijvend kunt vermijden. 
Er is een speciale informatieavond met een uitleg over Fase 2, waarbij je ook andere cliënten van de EetLijn kunt ontmoeten en ervaringen kunt uitwisselen.
Je maakt een keuze welke supplementen bij je nieuwe leefstijl passen. Hoe lang Fase 2 duurt, hangt af van de tijd die jij nodig had om Fase 1 te doorlopen. Als je deze nieuwe fase goed doorloopt, kun je de behaalde resultaten op het gebied van gewicht, gezondheid en vitaliteit ook vasthouden.

 


Ben je nieuwsgierig geworden? Klik op de button om meer te lezen over de Trajecten en de EetLijn methode.
Je bent altijd welkom voor een gratis kennismakingsgesprek zodat ik je meer kan vertellen over de EetLijn Methode en hoe ik werk.